Półka z ksążkoma

Dzisiaj trochę z innej beczki 😀

Jak się trzymacie ze swoimi postanowieniami noworocznymi?
Ja w tym roku oprócz tych oczywistych postanowień (schudnąć, być produktywną i aktywną, dbać o siebie, konsekwentnie realizować marzenia, wygrać w końcu w totka 😛 ) dopisałam sobie do listy najbardziej osiągalne i MOŻLIWE do spełnienia postanowienie, którym jest WielkoBukowe wyzwanie 2017. Mało tego, podjęłam się obu list stworzonych przez Olgę z bloga i vloga Wielki Buk 😉
Listę haseł tegoż wyzwania znajdziecie tutaj oraz tę moją -> poniżej.

Skąd mi się to wzięło? Książki siedziały we mnie od zawsze ale nie zawsze znajdywałam na nie czas. Zaniedbałam czytanie straszliwie, aż do momentu gdy trafiłam w sieci, całkiem przypadkiem na Wielkiego Buka- bloga bardzo sympatycznej książkoholiczki 😉 Zaczęłam ją śledzić na facebooku, potem oglądałam jej filmiki na youtubowym kanale i tak mnie skubana zauroczyła tymi opowieściami o książkach, że kupiłam pierwszą, drugą i piątą polecaną przez nią książkę i czytam i kupuję i czytam 😀
Dotychczasowe półki z książkami zaczęły się jakby kurczyć więc zainwestowałam w nową półkę, która też już jest dość pękata 😛 Dlatego zaczynam myśleć o kolejnej 😉

Odświeżona fascynacja czytaniem ma też swoje odbicie w ilości obserwowanych kont na Instagramie i Facebooku. A jak w Biedronce jest jakiś rzut świeżości książkowych to choć przyszłam tylko po kilka najpotrzebniejszych rzeczy a w domu mam już małą bibliotekę, po prostu nie umiem przejść obok nich obojętnie 😛 😛 😛
Taki mój mały nałóg,
przenoszący mnie w inne światy i skłaniający do wydawania kasiory na kolejne egzemplarze. Co zrobić ❤ ❤ ❤

dav

Wracając do wyzwania, delikatnie zmodyfikowałam listę albo też wybrałam tytuły, które najbardziej mnie interesują wśród zaproponowanych.
Oto one:

Wielkobukowe wyzwanie 2017: 
1. Na wodach oceanu 
„Moby Dick” Herman Melville
2. W kraju kwitnącej wiśni 
„Ganbare! Warsztaty umierania” Katarzyna Boni
3. Północny wiatr
trylogia Millenium Stiega Larssona
4. Amerykańska sielanka
„Dotyk” Alexi Zentner
5. Pierogi ruskie
„Zielona sukienka” Małgorzata Szumska
6. Zielone wzgórza Afryki 
„Pożegnanie z Afryką” Karen Blixen
7. Pustynne noce
„Ulica rajskich dziewic” Barbara Wood
8. W krainie kangurów 
„Blondynka w Australii” Beata Pawlikowska
9. Na wyspach Pacyfiku 
„Euforia” Lily King
10. Na jedwabnym szlaku 
„Gołębiarki” Alice Hoffman
11. Herbatka u królowej 
„Duma i uprzedzenie” Jane Austen
12. Latynoski szał
„Sto lat samotności” Gabriel Garcia Marquez
13. Polska dusza
„Polska odwraca oczy” Justyna Kopińska

Bezsenne Wyzwanie 2017:
1. Uniesienia krwiopijcy
„Miasteczko salem” Stephen King 

2. Nieśmiertelna klasyka
„Wendigo” Algernon Blackwood
3. Widzialne/niewidzialne
„Rebeka” Daphne du Maurier
4. Apoteza przemocy
„Dziewczyna z sąsiedztwa” Jack Ketchum
5. Demoniczne spotkania
„Głowa pełna duchów” Paul Trembley
6. Dom pełen duchów
„Nawiedzony” Shirley Jackson 
7. W objęciach mordercy
„System” Tom Rob Smith 
8. Leśne widziadła
” Gałęziste” Artur Urbanowicz 
9. W szponach szaleństwa
„Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści” H.P. Lovecraft 
10. Umysł psychopaty
„American Psycho” Brat Easton Ellis 
11. Zjedz mnie!
„Ludzie z bagien” Edward Lee
12. Nevermore!
„Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze” Edgar Allan Poe 
13. Słowiański bzik
„Czarny Wygon” Stefan Darda

Wszystkie te tytuły zapowiadają się interesująco więc kibicuję sama sobie, że uda mi się je wszystkie przeczytać (a może nawet więcej) i wtedy co nieco Wam o nich opowiedzieć, żebyście też pokochali czytanie ❤

Tymczasem,
Trzymta so!

Ruda kita

 

 

 

Skomentuj

